Personvernserklæring
Apilar Logistics leverer tjenester til profesjonelle kunder. For å kunne levere våre tjenester til våre kunder må vi behandle personopplysninger. Vi verdsetter personvernet til alle våre kunder, og behandler personopplysninger i samsvar med all relevant lovgivning og med respekt for våre kunder. Denne personvernerklæringen forklarer hvordan vi samler inn, behandler, oppbevarer og avhender personopplysninger.
Apilar Logistics, representert ved administrerende direktør, er behandlingsansvarlig for personopplysningene som behandles av Apilar Logistics.
Apilar Logistics' behandling av personopplysninger
Tjenestene
Formålet med behandlingen av personopplysninger i Apilar Logistics er å håndtere kundens ordreoppfyllelse og logistikk, fakturering av våre tjenester og bokføring. Apilar Logistics behandler også enkelte personopplysninger med det formål å drive direkte markedsføring.
I Apilar Logistics saksbehandling behandler vi personopplysninger elektronisk og ved å håndtere fysiske dokumenter.Apilar Logistics' primære saksbehandlingssystem er vårt WMS (Warehouse management system). Kundene våre har individuelle kontoer i WMS. Kundene kan vedlikeholde sine egne personopplysninger på kontoen. Kundene kan også slette informasjon fra profilen, men må kontakte Apilar Logistics for å fjerne profilen helt.
Kunde- og ordreinformasjonen oppbevares i 180 dager etter at ordren er opprettet. Informasjonen som slettes er: WSI loggfiler, kundeinformasjon, adresseinformasjon og ordreinformasjon.
Apilar Logistics' WMS behandler og lagrer informasjon om:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-postadresse
lagerbeholdning
Frakt av produkter
Apilar Logistics bruker et ERP-system til å håndtere fakturering. I ERP-systemet behandler Apilar Logistics kundenes kontaktinformasjon, kundenes fakturaer og hvilke tjenester de har mottatt fra Apilar Logistics. Apilar Logistics oppbevarer fakturainformasjonen for å overholde bokføringsregler og for statistisk bruk.Informasjon kan sendes til Apilar Logistics via e-post. Apilar Logistics benytter en tredjeparts e-posttjeneste.Salgsinformasjon, som kontrakter, kundeadresser, kommunikasjonslogg, møtereferater og annen relevant kundeinformasjon, lagres i et CRM-system og på nettbaserte servere.All personlig informasjon i våre informasjonssystemer er kun tilgjengelig for Apilar Logistics' ansatte.
Nyhetsbrev og annonsering
Apilar Logistics opprettholder en kundedatabase i blant annet vårt WMS og ERP og kan abonnere på vårt nyhetsbrev. Hvert nyhetsbrev fra Apilar Logistics inneholder informasjon om hvordan du kan melde deg av nyhetsbrevet.
Dine rettigheter - innsyn, sletting og korrigering
Apilar Logistics behandler personopplysninger i samsvar med EUs personverndirektiv (direktiv 95/46/EF) og lokal personvernlovgivning.Kundene våre gir oss personopplysningene sine via WMS eller skriftlig kommunikasjon. Kunden oppretter en personlig profil og bestemmer selv hvilke opplysninger som skal lagres her og hvor lenge. Opplysningene lagres her inntil kunden sletter opplysningene eller fjerner profilen sin.Du har rett til innsyn i personopplysninger om deg selv.
Spørsmål om innsyn kan rettes til post@apilarlogistics.no. For å ivareta konfidensialiteten ber vi alle som ber om innsyn i personopplysninger om å fremlegge gyldig legitimasjon.
Apilar Logistics, representert ved administrerende direktør, er behandlingsansvarlig for personopplysningene som behandles av Apilar Logistics.
Apilar Logistics' behandling av personopplysninger
Tjenestene
Formålet med behandlingen av personopplysninger i Apilar Logistics er å håndtere kundens ordreoppfyllelse og logistikk, fakturering av våre tjenester og bokføring. Apilar Logistics behandler også enkelte personopplysninger med det formål å drive direkte markedsføring.
I Apilar Logistics saksbehandling behandler vi personopplysninger elektronisk og ved å håndtere fysiske dokumenter.Apilar Logistics' primære saksbehandlingssystem er vårt WMS (Warehouse management system). Kundene våre har individuelle kontoer i WMS. Kundene kan vedlikeholde sine egne personopplysninger på kontoen. Kundene kan også slette informasjon fra profilen, men må kontakte Apilar Logistics for å fjerne profilen helt.
Kunde- og ordreinformasjonen oppbevares i 180 dager etter at ordren er opprettet. Informasjonen som slettes er: WSI loggfiler, kundeinformasjon, adresseinformasjon og ordreinformasjon.
Apilar Logistics' WMS behandler og lagrer informasjon om:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-postadresse
lagerbeholdning
Frakt av produkter
Apilar Logistics bruker et ERP-system til å håndtere fakturering. I ERP-systemet behandler Apilar Logistics kundenes kontaktinformasjon, kundenes fakturaer og hvilke tjenester de har mottatt fra Apilar Logistics. Apilar Logistics oppbevarer fakturainformasjonen for å overholde bokføringsregler og for statistisk bruk.Informasjon kan sendes til Apilar Logistics via e-post. Apilar Logistics benytter en tredjeparts e-posttjeneste.Salgsinformasjon, som kontrakter, kundeadresser, kommunikasjonslogg, møtereferater og annen relevant kundeinformasjon, lagres i et CRM-system og på nettbaserte servere.All personlig informasjon i våre informasjonssystemer er kun tilgjengelig for Apilar Logistics' ansatte.
Nyhetsbrev og annonsering
Apilar Logistics opprettholder en kundedatabase i blant annet vårt WMS og ERP og kan abonnere på vårt nyhetsbrev. Hvert nyhetsbrev fra Apilar Logistics inneholder informasjon om hvordan du kan melde deg av nyhetsbrevet.
Dine rettigheter - innsyn, sletting og korrigering
Apilar Logistics behandler personopplysninger i samsvar med EUs personverndirektiv (direktiv 95/46/EF) og lokal personvernlovgivning.Kundene våre gir oss personopplysningene sine via WMS eller skriftlig kommunikasjon. Kunden oppretter en personlig profil og bestemmer selv hvilke opplysninger som skal lagres her og hvor lenge. Opplysningene lagres her inntil kunden sletter opplysningene eller fjerner profilen sin.Du har rett til innsyn i personopplysninger om deg selv.
Spørsmål om innsyn kan rettes til post@apilarlogistics.no. For å ivareta konfidensialiteten ber vi alle som ber om innsyn i personopplysninger om å fremlegge gyldig legitimasjon.
Ofte stilte spørsmål
Finn svar på vanlige spørsmål om våre logistikktjenester og løsninger.
Hva er Cross Docking?
Cross-docking er en prosess der varer fra innkommende forsendelser blir umiddelbart overført til utgående forsendelser uten lagring. Dette reduserer lagringskostnader og akselererer leveringstiden.
Hvordan kan jeg optimalisere min logistikkløsning?
Ingen kunder er like, alle har sine egne ønsker og behov for sine lager- og transportløsninger. Våre løsninger er designet for å effektivisere operasjoner og redusere kostnader etter dine behov.